27 Mart 2014 Perşembe

geçmişten bir an part I

Uzun zaman önceydi çokca uzun.

Gün içinde defalarca konuşmuş olmamıza rağmen, akşam bana dedi ki; "İstanbul'a gidiyorum ben." Neden diyemeden okulla gittiğini söyledi. O zamanlar ortalık karışık, ben de panik atak geçiriyorum başına bir şey gelecek diye..

Gitti, yol boyunca beni ihmal etmedi, merak etmeyim diye varana kadar konuştuk sanırım, belki de ben sızana kadar, bir fuar vardı salak saçma sırf onu görmek için gitti, mühendis aklı işte.. Flört dönemimiz olduğu için İstanbul'da geçirdiği 3gün boyunca bi'dk yokluğunu hissettirmedi.. Eğlenmesini de bilmiş ama. Zeka başka şey tabii..

Döndü. Birkaç gün sonra, ben ygsye girecektim. Sabah uykusuz uyanıp gittim. Telefonum evdeydi. Geldiğimde eski sevdicekten mesaj vardı. Başvurduğumu bile bilmezken, neden aramış bu diye içimden sorguladım. Sonra flörtleştiğime söyledim (enbüyükhatambukabul) sonra eski'yi aradım. Sesini duyunca kötü oldum, çünkü ayrıldıktan 4 ay sonra ilk kez sesini duyuyordum. Bunu da flört'e söyledim. Ve hiçbir şey dememiş gibi uyudum.

Gece yarısı birbirimize girdik.. Sonra gerçekten ilişkimiz başladı.

2 yorum:

  1. Erkek milleti, elde edene kadar her şeyi yapar dimi? Neyse ki sonu güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle bir kanı var değil mi.. sonu güzel miydi bilemem..

      Sil